Aankomst - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Suus Klink - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Suus Klink - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Aankomst

Door: Jol

Blijf op de hoogte en volg Suus

05 November 2018 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Ik zit in de Outlander serie te genieten van Claire en Jamie. 1734 wat n verschil met 2018. Zij verplaatsen zich in een koets, de snelheid wordt bepaald door het aantal paarden die de koets trekken over de geplaveide klinkertjes! De wijde onhandige japonnen met opgeduwde borsten. De adel had het zo slecht nog niet. Als maid had je pas een zwaar leven. In de grote blauwe vogel verplaatsen we ons naar het einde van n ander continent. 12 uur verderop zweven we onder het commando vande piloot en zijn bemanning terug naar de grond. Hoe makkelijk om de tijdreis in dit heden te maken. Onze eerste kennismaking met Zuid-Afrika zijn lachende mannen met bordjes in de lucht. We zoeken onze namen en zien hem staan. Een grote man met voor zijn borst een A-4tje met daarop Mr. Steur en Mr. Slink.
We worden verwacht.
Als we bij Uxolo guesthouse aankomen horen we de krekels en ruiken de jacaranda. Er reageert niemand op de bel De eigenaar ligt al te slapen. Na 10 minuten komt ze aanlopen en met een big smile heet ze ons welkom.

• 05 November 2018 - 04:29

Marga:

Leuk, het eerste reisverslag in mn mail! Wens jullie met zn viertjes een fantastische reis toe en ben heel benieuwd naar de volgende verhalen...
    Heel veel plezier!
    Liefs van Marga

• 05 November 2018 - 15:41

Hilda:

Die grote glimlach zullen jullie de komende drie weken overal zien en die went ook heel snel.
    Ja inderdaad wat een verschil met de reizigers van toen alleen al het comfort van onze kleding geen grote rokken en ingesnoerde bovenlijfjes.
    Heerlijk zulk genieten ben ook weer een beetje daar.
    Liefs van ons